PETROVAC NA MLAVI

Dekarbonizacija motora i u Petrovcu – AUTO JOCA

Na svakom motoru sa unutrašnjim sagorevanjem, nakon određenog vremena, usled korišćenja, nastaju naslage ugljenika, koji može stvarati probleme. Razlozi za to su mnogobrojni: Ulje, previše obogaćene mešavine goriva ili loš kvalitet, gradski ‘start-stop’ način vožnje, sve to uzrokuje brže nakupljanje ugljenika.

 U Petrovcu na Mlavi već dve godine uspešno radi Auto Joca dekarbonizaciju motora, koji se nalazi u ulici Trgovačka 12. Zakažite dekarbonizaciju motora na telefon 0638185563

Naslage ugljenika mogu znatno uticati na performanse vozila, poput smanjenja snage i obrtnog momenta, podrhtavanja motora, povećane koncentracije štetnih gasova, kao i na potrošnju goriva.

Kako biste motor automobila održavali čistim neophodno je raditi proces dekarbonizacije.

Dekarbonizacija motora je proces skidanja gareži iz unutrasnjosti motora i njegovih vitalnih delova. Na našem tržistu postoji više različitih vrsta dekarbonizacije, a u ovom tekstu pomenućemo nekoliko
1. Mehanička
2. Hemijska
3. HHO gasom

Mehanička dekarbonizacija ili fizičko čišćenje motora od naslaga gareži  je skupa intervencija koja dugo traje i za većinu korisnika otvaranje motora bez nekog velikog razloga je neprihvatljiva opcija.

Hemijska dekarbonizacija motora je skup i ne potpuno bezbedan proces. U zavisnosti od servisa u kome se radi, ovakav proces košta 80€ do 150€. Takav vid dekarbonizacije daje određene rezultate, ali ima i svoju negativnu stranu (moguće oštećenje određenih legura, senzora itd, upotrebom jake hemije i alkoholnih rastvora).

U ovom tekstu pozabavićemo se više poslednje pomenutom metodom. Koncept dekarbonizacije u svetu funkcioniše više od 30 godina. Nastao je na tlu SAD i zamišljen je kao preventiva, da ne dolazi do velikih
problema koje prouzrokuje garež kao ostatak nepotpunog sagorevanja unutar motora.

Dekarbonizacija motora gasom je proces kontrolisanog ubrizgavanja optimalne količine HHO gasa u skladu sa zapreminom motora koji se čisti. Čitava metoda je neinvazivna i potpuno bezbedna po motor vozila. Količina i konstantnost proizvodnje gasa (što direktno zavisi od kvaliteta mašine) su kljuc uspešne dekarbonizacije.

Mašina elektrolizom vode proizvodi HHO gas i crevom doprema do vozila, povezuje se na usis vazduha motora, obogaćuje smesu za sagorevanje vodonikom koji vezuje ugljenik-čađ za sebe u cesticama i na prirodan
način izbacuje kroz izduvni sistem napolje. Čitav proces je vrlo jednostavan i ne zahteva komplikovano rasturanje motora, traje 60 minuta i preporučuje se kao vid osveženja za sva vozila sa pređenih 50.000 km i više bez obzira na vrstu goriva. Nakon dekarbonizacije nije potrebno menjati ulje i filtere, ne koriste se hemijski aditivi,
nema štete na motoru i ekološki je potpuno prihvatljiv.

Glavni benefiti jednog ovakvog tretmana su čistiji kompresioni deo, čelo klipa, sicevi, ventili, vrh dizne, svećice, lambda sonda, zatim delimično čistiji EGR, osveženi katalizator i DPF i delimično smanjena
potrošnja (najčešće 0.2-0.5 lit/100km, ređe 0.5-0.8 lit).

Problem zagađenosti vazduha posebno u zimskom periodu i najavljena oštrija kontrola emisije izduvnih gasova na tehničkim pregledima od 21.06.2021. godine razlog su više da svoje vozilo podvrgnete jednom
ovakvom tretmanu. Možemo slobodno reći da je glavni efekat dekarbonizacije nonCarbon mašinom drastišno smanjena emisija izduvnih gasova (dimnosti vidljive golim okom i azotnih oksida manje za 70 i
više procenata).

Related Articles

Back to top button
error: ZABRANJENO KOPIRANJE TEKSTA !!!
Close
Close